5 Mart 2015 Perşembe

31.Hafta ve Okuduğum Kitaplar

Selam,
En son 18.haftada bıraktığımız serüvenimiz 31.haftasında şu anda.
Açıkça söylemem gerekir ki herşey yolunda ve böyleyken zaman oldukça hızlı geçiyor.
Bebeğe hiçbir şey almadığını iddia eden ben,bir gün bir liste yaptım ve aslında bebeğin ihtiyaçlarının tama yakınının var olduğunu fark ettim.Meğer "yok ben birşey almadım daha "  derken dünyaları almışım.Daha sonra kalan son eksiklikleri listeledim.Şu an detay denebilecek bir kaç eksiğimiz kaldı.
Bebeğin kıyafetlerinin bir kısmını yıkadım ve utuledim.Fakat henüz hastane çantamızı hazırlamadım.Bir hafta sonra eşim yurt dışına gideceği için annem gelecek.Sanırım annem geldiğinde çantamızı da hazırlarız artık.
Aklımda yazayım dediğim birşeyler vardı ama hepsini unuttum sanırım.Aklımda olanları kısa kısa yazayım.
*Oğlum oldukça hareketli maşallah.Tekmeler dışında sürekli dalgalanarak varlığını hissettiriyor.
*30.haftada bir gece sabaha karşı dizimden alt tarafa kramp girdi.Büyük bi acıyla uyandım.Hemen masaj yaptım ve çok korktum.O ara oğlumda uykusundan uyanıp karnımda fildir fildir hareket etmeye başladı.Belli ki o da korktu benim panigimden.O günden sonra tekrar yaşamadım Allahtan.Ama bacağımın  ağrısı bir kaç gün devam etti.
*Yine 30.hafta ile beraber kasiklarima yaptığı baskı oldukça arttı.Özellikle uzun süre aynı pozisyonda kaldığımda mutlaka kasigima doğru bir baskı hissediyorum.
*Henüz daha 10 hafta olmasına rağmen , oğlumu doğal doğumla dünyaya getirme fikri beni sarıp sarmalamış durumda.Şu sıralar en büyük duam doğum anında bütün şartların doğal doğum için elverişli olması yönünde.
*Bir de hamilelik boyunca okuduğum gebelik ve bebek bakımı kitaplarını paylaşmak istiyorum.Bunlar dışında ebeveynlikle ilgili de oldukça fazla kitap okudum.Bu arada aşağıda fotoğrafını paylaşacağım kitapları okumaya hala devam ediyorum.Adeta sınava çalışan bir öğrenci gibi altlarını çizerek ve notlar alarak okuduğum için gayet uzun okumalar oluyor.

*Cumartesi günü dr randevumuz var.Ve 32.haftadan sonra izin alacağım için okulda son bir haftam olacak.İtiraf etmeliyim ki bu izin bana çok iyi gelecek.Okul beni artık iyice yormaya başlamıştı.Sınıf ve öğretmenler odası arasında 3 kat olduğu için merdiven çıkarken nefes nefese kalıyordum.Gün içinde fazla ayakta kalmak da oldukça yoruyor.
*Bundan sonrası için temennim ;havanın güzelleşmesi ve benim öğle saatlerinde yürüyüşlere çıkarak doğuma hazırlık yapıyor olmam.

Bir sonraki yazım ne zaman gelir bilinmez,
Umarım herşey seyrinde devam eder.
Tüm anne adaylarına kolay bir doğum diliyorum,evlatlarını sağ salim kucaklarına alırlar inşallah.

Es.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!