11 Aralık 2014 Perşembe

Geride kalan 18 hafta

Son yazımdan bu güne 4 haftayı daha geride bıraktık oğlumla.2. trimester ilkine göre çok cokkk rahat geçiyor şükür ki.Yine de mide hassasiyetim devam ediyor,yediğim hic birseyden eski tadi almıyorum.Bazı yiyecekler fazlaca gaz yapıyor.Aslında bir tanıdığım yemeklere kimyon koyarak gaz problemini aşabileceğimi söylemişti ama kimyon pek alışık bir tat olmadığından henüz denemedim.
Bebek eşyaları gitgide daha cazip bir hal almaya başlıyor ve karşı koyamaz hale geliyorum.Geçenlerde mothercareden 5li bodylerden aldım.Nasılsa her şekilde lazım olacaklar,öyle değil mi? Bir yandan travel sistem dedikleri bebek arabası,portbebe,oto koltuğu üçlüsünü araştırıyorum.Graco'dan bir model beğendim aslinda.Bir yandan park yataklara bakıyorum,bir yandan dolap ve sifonyerlere..Aslında o kadar detay var ki.
Bir yandan da oğlum için biseyler dikmeye başladım.Pinterest bu konuda çok büyük bir kaynak.Emzirme yastığı diktim mesela,çok çeşitli kalıplar vardı ve ben bana en uyabilecek olanı bulup diktim.Ev içinde bebeği yatırırken kullanabileceğim çift kat elyaflı bir alt açmamsi birşey diktim. Bir de daha bebeğin varlığından bile haberdar değilken diktigim bir bebek battaniyesi ,bir yastık ve fisto alt minderi vardı.Asıl büyük parçalar ise anneanne ve babaannemizin ördüğü hırka,yelek ve battaniyeler.Kısacası oğlumun eşyaları yavaş yavaş çoğalıyor.Bu da beni oldukça mutlu ediyor.Elimden gelirse nevresimlerini de ben dikmek istiyorum,bakalım..
 10 gün önceki dr randevumuzda oğlumuzun yüzünü gördük ve bir klasik "kime benziyor bu bebek?" sohbetlerimiz başladı.İlk bakışta ben eşime benzetsem de aslında henüz kimse tam olarak birine benzetemedigine karar verdi.
Gelelim bu yazının en güzel haberine 18.haftanın başında birgün derste tahtaya yazı yazarken içerden iki tıklama oldu.Ben 16.haftadan beri oğlumu hissedeceğim diye elim karnımda dolaştığım için bu tıklamanin sahibini hemen tanıdım.O gündem beri özellikle akşamları okuldan eve geldigimde,yatmadan önce ve kahvaltı sırasında bol bol tiktiklasiyoruz oğlumla.Hatta okuldan geldikten sonra ben dinlenirken öyle şiddetli vuruyor ki..Onu hissetmek çok çok keyifli ve güzel.Dün sabah babamıza da ilk selami verdik. :)
Bu arada 15 gün sonra 4 boyutlu ultrasonumuz var.Baştan ayağa bebekteki bütün yapı ve organlar kontrol edilecek.Sanırım o tarihe kadar bir daha yazmam.Ayin 19'u gibi bir uçak yolculuğumuz olacak.Diğer yazımızın konusu bu ikisi ve daha fazlası olabilir.
şimdilik bizden bu kadar.
sevgiyle,
es.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!