10 Aralık 2012 Pazartesi

Birikenler

Uzun zamandır yazamadım ve aslında bol bol gezdim o sırada..
Düzenlediğim okul gezisiyle Panoroma 1453 Fetih müzesi,Rahmi Koç Müzesi ve Türk evlerini gezdim..
Sonrasında kuzenimi ziyaret için Kahramanmaraş'a gittim.Gaziantep ve Kahramanmaraş'ı gezdim.
Oralardan fotoğraflar paylaşayım hemen..Bu da böyle bir post olsun.

Rahmi Koç Müzesi





Panorama 1453 Fetih Müzesi






Türk Evleri








Kahramanmaraş




Gaziantep


İşin aslını söylemek gerekirse okul gezisinde çocuklarla uğraşmaktan dolayı,çok fazla tat alamadım,yeniden gitmek gerek..
Maraş ve Antep'e ise bebek ziyaretine gitmiştim,hava soğuk oldugu ve bebek henüz çok küçük olduğu için sınırlı gezebildik.Bir de zamanımız çok kısıtlıydı tabi..Ama hem bebeğe doyabilmek hem de Antep ve Maraş'ı daha iyi gezebilmek için tekrar gitmek istiyorum..

2 yorum:

  1. Rahmi koç müzesine tee lisedeyken gitmiştim, ama değişmiş bi kez daha görmek istedim.. bi de oyuncak müzesine gitmek istiyorum gelsem beni götürür müsün dafnim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum elbette götürürüm seni oyuncak müzesine..sen gel yeter.

      Sil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!