7 Kasım 2012 Çarşamba

Beyaz Zambaklar Ülkesinde...



Bu aralar okuduğum kitap bu,
Uzun zamandır okumak istiyordum ama başka kitaplar ağır bastığından ancak alıp okumaya fırsat bulabildim.
Bu kitabı okumak istememdeki asıl neden "Atatürk'ün kitabı okuduktan sonra "Derhal bu kitabı askeri okulların müfredatına dahil edin" demesi.
Ayrıca kitabın Türkçe ön sözünden öğrendim ki , ülkemizde öğretmen okullarının son dönem mezunlarına da bu kitaptan birer tane hediye edilmiş.
Kitabın henüz çok azını okudum ama hakkındaki yorumları okuyunca bir kez daha anladım bu kitabı okumam gerektiğini.
Ben araf yayınlarından çıkan çeviriyi okuyorum.
Koridor yayınlarından çıkan çevirinin arka kapak yazısını da paylaşmak istedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!