23 Ekim 2012 Salı

kısa kısa

Sonunda yağmurlu bir Ekim akşamından selam veriyorum..
Kendini Temmuz sanan bir Ekim başlamıştı..Neyse ki son hafta anladı ekim olduğunu..
Yine aynı şekilde bugün de kendini cuma sana bir salıydı aslında..
***
Ben Uyumsuz Defne Kaman'a veda ettim, ya da tekrar görüşmek üzere vedalaştık Defne'yle..Uzun zamandır okuduğum ve en çok etkilendiklerimden biriydi mutlaka..Sonunda bi kaç damla yaş aktı gözümden..Şimdi gözümü Çorum'a diktim, ikinci kitabı bekliyorum..
***
Bayram için ailemin yanına gideceğiz eşimle..Onun bir heyecanı var..
***
Aslında şu an ondan ziyade bu deli gibi yağan yağmuru hiiiçç umursamayıp Galatasarayımızın maçına giden eşi düşünüyorum.Sucuk kıvamında gelecek muhtemelen eve..Bayram öncesi hasta olmasa bari diye geçiriyorum sık sık içimden..
***
Hakem 3 dk uzatma gösterdi.
***
Herkese öncelikle sevdikleriyle geçirecekleri bir Kurban Bayramı,
ardından da coşkuyla kutlayabileceğimiz bir Cumhuriyet Bayramı diliyorum..
***
Unutmadan Van depreminin üstünden bir sene geçmiş..bize göre çok hızlı,oradakilere göre Allah bilir nasıl?...
Aklımda kalanların içinde, sokaklarda karton toplayan çocukların bağış merkezlerine gidip koli yardımında bulunması var..
Hala yüreğim sızlıyor..
***

1 yorum:

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!