17 Ağustos 2012 Cuma

kırtasiyeler ve kitaplarım geldi.

 Blogda bahsettiğim kitaplar bugün ulaştı elime ve hemen başladım okumaya...
Kitapların fotografını çekerken kalemler düştü aklıma, uzun zamandır çekip göstermek istiyordum serrose'ya..
Onun kırtasiye yazılarını severek okuyorum, TR'de bulunan kalemlerden tavsiye ettiklerini denemek istiyorum.İtiraf etmek gerekirse bende kırtasiyeyle alakalı herşeyi o kadar çok seviyorum ki.Kendimi yalnız sanırdım bu konuda,açıp açıp online kırtasiyeleri gezen bir benim sanırdım.Ama serrose'dan sonra herkes başladı kırtasiye çılgınlıklarını paylaşmaya...
Benim bir kılıfım var en azından,öğretmenim..Her daim kağıtla kalemle haşır neşirim :)
Başlayalım hemen...
önce toplu bir görünüm...
yumurtlayan kalemler

fosforlu kalemler /highlighter


kurşun kalemler


tükenmez kalemler

pilot kalemler


marker-jel kalem-asetat kalemi
bant ve yapıştırıcılar
uçlu kalemler
tahta kalemleri
dolma kalemler
finelinerlar
kalem uçları
mandallar-kıskaçlar
daksiller
kuru boyalar
keçeli kalemler
kalemtraş-silgi-makaslar
raptiyeler-toplu iğneler-ataçlar

İşte hepsi böyleler,defterlere ve post-itlere sıra gelmedi. biraz fazla görselli oldu ama,idare edin.

3 yorum:

  1. oh oh oh :)
    ogretmen olunca bol bol pilot kalem oluyor degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pilot kalem oluyor,hemen de bitiyor,bazen ucuz bazen pahalı her marka oluyor o yüzden elinde :)

      Sil
  2. Uclu kalemlerde olan ticon mavi kalemi internette bir turlu bulamadim baska adi var mi

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!