2 Ağustos 2012 Perşembe

çarpı işi


İlkokul kaça  gidiyordum hatırlamıyorum( 4 yada 5 olabilir) tatilin ilk günü annemle tuhafiyeye gidip etamin, iğne ve iplikler almıştık.Sonra bir yastık işlemiştim ben çarpı işinden.
Ondan sonra sanırım hiç kullanmadım bu tekniği.Ramazan ayında evde amaçsız otururken (canım kitap okumak bile istemezken) aklıma geliverdi.İnternetten arattım biraz etsy.com dan bunları buldum.Halim olsa bugun çıkıp alacaktım ama kendimde o hali bulamadım.Bende listemi yapıp kendimi yarına sakladım.
Çok kolay, hem de çok keyifli bir iş.Hem bu minik panolarla birşeyler üretmenin keyfine daha çabuk varabilir insan.Malzemeleri alayım da yaptıklarımı burada sizlerle paylaşırım.

3 yorum:

  1. Ben de yaptım bunlardannnnnn. Çok zevli, hep aklımda tekrar yapmak ama dikişe taktım ya şu sıralar çarpı işine kayamıyorum
    bak benim yaptıklarımdan ikisi burada; http://cafenohut.blogspot.com/2011/04/yapacagm-demistim.html

    Seninkileri de merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen inceledim, hatta Geniş Zamanlar'la iletişime geçtim.
      Bu arada yaptıklarınız hiç de acemi işi gibi görünmüyor.
      Gün geçtikçe sizle kendi aramda bi benzerlik kurmaya başladım.El işlerine olan merakımızdan kaynaklı :)

      Sil
  2. ben de oğlum için yapmak istiyorum bu aralar:)

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!