9 Aralık 2011 Cuma

Bugün ne oldu??

kaynak
Bugün derslerden birinde bir öğrencim yanıma yaklaştı.
-"Öğretmenim bu sesten sonra de sesini mi öğreneceğiz?"
Ben:
-Onun adı de değil d.
Öğrenci:
-Ama öğretmenim normal insanlar ona de diyor.

Fıkra gibi bir olay işte..

Bir de geçenlerde başıma gelen bir olay var, onu da bu postta yazayım da çıksın aradan..
Her yıl olduğu gibi bu yıl da Türk Hava Kurumu fitre ve zekat zarfı göndermiş okula.Çocuklara dağıttım,herkesin doldurmak zorunda olmadığını ama zarfların boşta olsa teslim edilmesi gerektiğini söyledim.
Sonra ki gün zarflar geldiğinde içlerini açıp paraları sayıp teslim etme vakti geldi.
Velinin biri zarfın içine bir dolar koymuş..
O kadar şaşırdım ki, kırk yıl düşünsem o zarftan bir dolar çıkacağını tahmin edemezdim.
İşn diğer komik tarafı ise bu veli yabancı filan değil,hani üzerinde döviz bulunduracak :)

2 yorum:

  1. Bayılıyorum öğretmenlerin bu anılarına, hergün yeni bir olay.. Değişik ailelerde büyümüş çocuklar, veliler... Çok renkli, bazen hüzünlü, ama hayatın ta kendisi..
    Şu dolar hikayesi gerçekten çok hoş, benim de halamın kızı ilkokul öğretmeniydi, şimdi emekli oldu ama onun anlattıklarını dinlerken gülmekten kırılırdık..

    YanıtlaSil
  2. bende de ne anılar var bi bilsen, not alıyorum bi yerlere bazen karşıma çıkıyor, ben bile şaşırıyorum ya böyle bişey yaşanmıştı di mi diye :D

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!