14 Kasım 2011 Pazartesi

Çamaşır Odası

Anneciğim evle ilgili hayaller kurarken ona şaşkınlıkla bakardım, o yıllarda benim için ev , duvarları,kapısı olan,ısınan,içinde huzurla yaşanan yerdi.Çünkü o yıllarda benim evle ilgili sorumluluklarım yoktu.Sorumluluklar hep anneme aitti.Bu yüzden evle ilgili konularda yakınmak da annemin payına düşerdi.
Şimdilerde ise evimle ilgili sorumlulukların bir kısmı -özellikle ev işi diye nitelendirilen sorumlulukların büyük bir kısmı-benim üzerimde..
Dolayısıyla evle ilgili yakınma durumu anadan kıza geçti...
Genel olarak henüz çok yeni olan evimde, eşyaların ,dolapların eskiliğinden , duvarların boyanması gerektiğinden yakınmak olmazdı..
Benim sıkıntım başka..
Çamaşır kurutmalığını ve ütü masasını sürekli açık olarak bırakamamak, kuruyan çamaşırları hemen ütüleyip kaldırma zorunluluğu...
Çamaşır kurutmalığı genelde çalışma odasında  açık duruyor denebilir, ama ütü masası sıkıntılı..
Her çamaşır faslından sonra bunları toplayıp, kapıların arkasına sokuşturmaktan şimdiden çok sıkıldım...
Çözüm ise bir çamaşır odası oluşturmak,ama nereye??
İşte bu noktada şahane hayaller kuruyorum, banyodan gizlice açılan bir kapı  varmış ve  beni çamaşır odama götürüyormuş..
Çamaşır odam ise aşağıdaki gibiymiş..
kaynak


















Hayal işte..


2 yorum:

  1. ''kuruyan çamaşırları hemen ütüleyip kaldırma zorunluluğu...''

    PARDON?
    hiç böyle bir sorumluluk hissetmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. *ayci: sizin ev nerdeydi ki?? bende oraya yerleşsem :)

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!