12 Kasım 2011 Cumartesi

blogger endişesi

kaynak
İnternete sansür olayının tamamen hayatımıza girecek olması beni çok endişelendiriyor.
Aslında bu gayet kişisel bir endişe, blogların yok olmasından korkuyorum.Kendi blogumun yok olmasından çok fazla korkmuyorum aslında-her ne kadar burada paylaştıklarım benim için çok önemli olsa da-.
Takip ettiğim blogların yok olmasından korkuyorum, çünkü benim takip ettiğim blogların çoğu annelere ait.Çocuklarım olduğunda ve onları büyütürken bana fikir verecek bloglar.
İstiyorum ki, çocuklarımı büyütürken bu bloglar kaybolmasın,oradaki fikirleri,durumları kendi hayatımda kullanayım.
Ve nedense işin içindeyken aradığın şeyler hiç denk gelmiyor karşına genelde,ben öğrenciyken eğitim fakültesinde ,eğitimle ilgili bu kadar çok bilgiye ulaşamıyordum, belki de ulaşmayı bilmiyordum..
Ve anne olduğumda da şimdi okuduğum ve bana faydası olacagını düşündüğüm içerikleri bulamayacakmışım gibi geliyor.
Tuhaf bir his ama böyle, hatta bu endişem yüzünden bazı yazıları pc'me kopyalıyorum.Ama her yazı düz yazı olmuyor bazı bağlantılar,hatta bir çok bağlantılar içerebiliyor, bütün o bağlantıları kopyalamak ise çok zor...
İnternet gibi bir nimetin elimden alınacak olmasına karşıyım..
Neyse işte ben bugün ve bazı günler bunları aklımdan geçiriyorum.

1 yorum:

  1. Es, nedir bu boyle. Ne sansuru? Boyle bir yasa mi cikti? Oyleyse yandim ben :P Hemen yedek alayim ben de. Ama dedigin gibi butun o linkler ne olacak? Hay allah! Cok sıkıcı cidden! Bir rahat birakmiyorlar ki!!!

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!