28 Kasım 2011 Pazartesi

bitmeden,geçmeden,gitmeden,hemen,şu an,şimdi

*
Sonbahar daha fazla kışa dönmeden fotoğraf makinemi alıp elime, kurumuş ağaçları, dökülen yaprakları ve daha nicesini fotoğraflamak istiyorum.
Böyle düşününce köyde hayat çok daha keyifliydi, doğayla iç içe hatta doğaya göre yaşıyorduk,kurumuş eğreltileri topluyorduk, kuşburnuların fotoğraflarını çekiyorduk, gökyüzünde bulutlar farklı formlara girdiklerinde çocular kapımı çalıp;
--"Öğretmenim ,bulutlar çok güzel hadi fotoğrafını çekelim."diyorlardı.
Mevsimlerin,sıcağın ve soğuğun farkındaydım,dalında yeni koparılmış ve henüz kirpisi yeni açılmış kestaneler yiyebiliyordum.asla tadı düzelmeyen hep ekşi kalan narları neşeyle yiyen evlatlarımı seyredebiliyordum, insanlığımın farkına varıyordum, kendimi doğaya ait hissediyordum..
*

*


*

*:fotoğraflar bana aittir.

1 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar bunlar böyle. ben de o köyde olmak istedim şimdi:)

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!