30 Ekim 2011 Pazar

Güzel ülkem,insanına aşık ülkem..

yoktum, neler oldu neler..
Ülkemin haliyle hallendim..Bazen ağladım..
Önce şehit haberleri geldi peşpeşe..Gencecik..

"Daha '91' Doğumlu. Geçse Karşına İki Laf Etse Umursamazsın Bile, Reşit mi Oldun Diye Dalga Geçersin. Ne Reşit'i Çocuk 'Şehit' Oluyor !."

Sonra Van'dan üzücü haberler, 7.2 ile sallandık,yıkıldık..
Ama çok umutluyduk, çok çabuk organize olabildik ülke olarak.Yardımlar,gönüllüler...
Bu noktada paylaşmak istediğim birşey var,bu kadar insan kenetlenip varıyla yoğuyla yardımlarını yolladı ama Van valisi ve belediye başkanı siyasal ilişkilerini felaket ortamına taşımaktan geri kalmadılar.Eğer bir kişinin gönderdiği yardım bile bu kişisel meseleler yüzünden  ihtiyaç sahibine ulaşmadıysa hakkımı ikisine de helal etmiyorum.
Bölgede iki tane öğretmen arkadaşım vardı.Biri şans eseri düğün hazırlıkları için başka bir ildeymiş, diğeri van merkezdeydi ve şükür ki sağlıklı....Ama diğer öğretmenlerden hayatını kaybedenlerin sayısı oldukça fazla..Oldukça üzücü..
Allah dışarda kalanların yardımcısı olsun, geceler soğuk, ayaz..
Birde sosyal medyadan bahsetmek istiyorum ilk defa işe yaradı sanırım.henüz haberlerde yayınlanmayan haberleri twitter sayesinde çok çabuk öğrendik, organizasyonlardan haberdar olduk.
Bu konuda okan bayülgen'in ve cüneyt özdemir'in çabalarını takdir etmek lazım.
Cüneyt Özdemir'in köyleri gezip gelmeyen,ulaşmayan yardımları görüntülemesi birilerini çok rahatsız etti,başta başbakanımız olmak üzere.Mikrofon başına geçip halka "bütün köylere ulaşıldı" demek kolay olanıydı tabii..Bunu herkes yapardı.. Zor olan Cüneyt Özdemir'in yaptığıydı..

Bu süreçte ben birde griple,sinüzitle uğraştım..

Son olarak sinirimi bozan başka bir nokta da saçma ve geçersiz bir nedenle 29 Ekim törenlerinin iptal edilmesiydi.Sanki biz 29 Ekimlerde sokaklarda ,stadyumlarda dansöz oynatıyormuşuz gibi, bayram kutlamasını eğlenceden sayan bir zihniyete kurban oldu törenler..Ama güzel ülkemin her noktasında yürüyüşler yapıldı, sen kutlamazsan ben kutlarım denildi.İyi de bir cevap verilmiş oldu..

"Eger felaket bile olsa bunu yasayacak topraklarimiz varsa bu Ataturk ve Cumhuriyet sayesindedir."

 







1 yorum:

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!