22 Eylül 2011 Perşembe

vay benim emeklerim..

Ağlıyorum..
Ağaçbükü i.ö.o na yeni atanan öğretmenimizle konuştum az evvel..
Onun anlattığı okul ve benim bıraktığım okul arasında o kadar çok fark var ki..
Benden sonra bir ücretli öğretmen gelmişti okula..
Mahvetmiş bütün emeklerimi..
Benden sonraki öğretmene lazım olur diye yazıp bilgisayarın yanına bıraktığım gerekli numaraları bile kopartmış oradan..
 Ne istedin benim emeklerimden,çocuklarımdan..
Sınıf, müdür odası berbat bir haldeymiş.
Oyuncaklar,defterler,kalemler kaybolmuşlar..
geldiğimde bu haldeydi...



bıraktığımda ise bu halde...


Varın siz düşünün,emeklerimi...









1 yorum:

  1. Çocuklarımızı emanet ettiğimiz sizler o kadar değerlisiniz ki.. Keşke tüm öğretmenler senin gibi olsa..
    eminin günün birinde emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın öğretmenim:)

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!