26 Eylül 2011 Pazartesi

Haftasonu keyfi

Haftasonları genelde keyifli geçer, geçmesi beklenir..
Çoğu kez de gerçekten keyifli geçer,iş yoktur, evde miskinlik yapılabilir,alışverişe çıkılabilir,pikniğe gidilebilir, sinemaya gidilebilir.
Havanın durumuna göre etkinlikler çoğaltılabilir,evdeki duruma göre temizlik bile yapılabilir.
Geçtiğimiz haftasonu yapılabilecek en anlamlı etkinliklerden biri Nehir'in anısına KAÇUV yararına düzenlenen  ister yürü ister koş'tu.
Katılmayı çok istiyordum.Fakat en yakın arkadaşlarımdan birinin düğünü için memlekete gitttik.
Ve hikayede burda başlıyor işte..
Aileye kavuşmak,haftasonunun keyfine keyif katıyor..

Zaman çok kısa, yapılacak şeyler çok olsa bile,anneye babaya sarılmak, kardeşle didişmek çok keyifli ve bünyenin özlediği şeyler.
Evlendiğimden beri neredeyse 3 haftada bir gittik ailemin yanına,ya da onlar geldi.
Hep bir neden oldu, iftar, bayram,düğün vs..
Haftaya da annemler gelecekler...
Keyifli bir hafta sonu daha bizi bekliyor yani..
Herkese mutlu bir hafta ve onu takip eden sevdikleriyle geçireceği bir haftasonu diliyorum..

3 yorum:

  1. benimde annemmm geliyooooo :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir haftasonu olmuş. Ben şimdiden özledim bizimkileri:( Bu yaz çok sık görüştük ama şimdi bir süre ufukta gözükmüyor..
    Neyse.. sanada harika bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. *aycim: çok sevindim, benimde gelcekkkk :D anneler ve kızları kavuşsun,sarılsın,dedikodu yapsın :D

    *cafenoHUT:teşekkür ederim,en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!