26 Ağustos 2011 Cuma

yemek yapmak/yazmak/çekmek

kaynak

Evde olduğum sürede en büyük keyfim yemek yapmak, bunda Ramazan ayının cazibesi de yadsınamaz tabii ki..
Daha öncede söylediğim gibi elimin altında internet gibi bir yemek kitabı olduğu için çok şanslıyım, milyonlarca tarife kolayca ulaşabiliyorum..
Blogumda yeni başlayanlar için mutfak, yemek.. şeklinde yazılarda yazmak istiyorum..Hatta bunun için başka bir blogda açsam mı diye düşünmedim desem yalan olur..
Gel velakin, yemek bloglarını gezerken görüyorum ki, yemek yapmak ,yemek blogu açmak için yeterli değil..
Öncelikle yemeği yapmak,sonrasında yemeği nasıl yaptığını en ince detayına kadar anlatmak ve yemeğin çok çok güzel fotoğraflarını çekmek gerekiyor,tabii yapım aşamasının fotoğraflarını çekmek de gerekiyor..
Ben kendimi yemek yapmaya kaptırınca,bazı aşamaları fotoğraflamayı unutuyorum..-denedim, ordan biliyorum..-
Herneyse, bugün şeftali marmelatı yaptım, bayramda anneme götüreceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!