11 Ağustos 2011 Perşembe

teoman,aşk,hayat ve dahası

kaynak



















Teoman'ın müziği bırakma kararını açıklaması beni hüzünlendirdi..Üzülmekten daha farklıydı belki de..Bir dostun artık seninle aynı şehirde yaşayamıyor olması gibi bir his..

Lise yıllarında koridorda ; "Doktor  doktor ,kimse beni sevmiyor doktor!"

Bulak'ta terasta telefona gelen mesaj; "Ne ekmek ne de su sensizlik korkusu..."

Yine aynı gecenin sabahına karşı telefonda onunla konuşurken; "Kupa kızı,Sinek valesi"..

Hüma'yla basketbol antremanında mırıldanırken; "Yağmur, çok uzaklardan çağırıyor..."

99 Depremini çağrıştıran; "Bir yaz günü ,hiç bu kadar üşüdün mü, rüzgar gülü, hiç ölümü düşündün mü? "

Gece mesajına bir türlü yanıt gelmediğinde ağlarken ;" Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir."..

Bir sabah- dersanenin ilk günü - "günaydın" mesajı geldiğinde ;" Tutku garip bir şey ve çok vahşi ve çok hırslıydım zaten bende, bu yüzden de yağmaladım seni."

Yolda gerçekten çizgilere basmadan yürümeye çalışırken; "tanırsınız benim gibilerini boş sokaklardan çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan.."

Kuzen Barış'la bi sohbet anında fonda ;" Çok kadın hiç kadındır oğlum, yalnızlıktır sonu.."

Bigi'nin benim için doldurduğu kasette ;"Bir zamanlar dünya sandığım bahçeyi ayrık otları dikenler bürümüş.."

Lise aşklarına atfen; "ben herşeyi onun için onun yanında yaparken.."

Ayrılığa zorlandığımda ;" Dursun ister dönsün dünya etrafımda hiç fark etmez çünkü artık sen yoksun ya.."

Uzaklardan gelen bir tebessüm bana da tebessüm getirdiğinde ;" Ne güzel sürpriz bu böyle, Hoşgeldin! "..

İstanbul hayallerimiz ağır bastığında ;" İstanbul bugün yorgun, üzgün ve yaşlanmış, biraz kilo almış, ağlamış yine, rimelleri akıyor.." "Hangi kentte bu denli acı var, başka nerde İstanbul kadar.."

Gerçeklerle yüzleşirken ; "birlikte ama yalnız, iki yabancıyız.."

Saçlarımı kısacık kestirirken ; " Ooo papatya, yüzümün haline bak..."

İşte bu kadar..
Teoman hayatımda bu kadarcık(!) bi yerde var olmuş..Aynı ezgilerle uzun zamanda var olacak gibi..
Ben teomanı değil de, hayatım akıp giderken fondan gelen o sesleri seviyorum hala, aslında...


2 yorum:

  1. Teoman okumali bu yaziyi diye dusundum.
    Ne guzel ozetlemissin ve ne cok dokunmus Teoman sana,bana,bize

    YanıtlaSil
  2. tam aşık zamanlarımıza, tam mutlu zamanlarımıza, tam mutsuz zamanlarımıza ,tam zamanımıza dokunmuş..işte bu yüzden bu kadar değerli sanırım..

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!