19 Ağustos 2011 Cuma

Bak şimdi yazdım mesela..

Hayat genelde yapmak istediklerimiz -yapmak zorunda olduklarımız şeklinde durumlar sunar bize..
Hayat genelde sevdiğimiz insanlar ve sevmek zorunda olduğumuz insanlar şeklinde insanlar sunar bize..
Bazılarının hayatı sadece zorunluluklarla yürür..
Bazıları ise bazen zorunluluklara kaptırır kendini, genelde ise kendi kararlarına uyar..
Ama hiç kimse sadece yapmak istediğini ve sadece sevmek istediğini sevemez..
Çünkü böyle bir dünya yoktur..
****
Mesela ben ev hanımı olsam tamamen,yani bir işim olmasa asosyalliğe doğru giderim sanırım..
Bunun temel nedeni, yaşıtlarımın genelde çalışıyor olması bu bir,diğeri de insanın evde kendini salıverme riski çok fazla, ev işleri, yemek , tv, internet vs..oldukça zaman alıyor tabi.. ama dediğim gibi birinci neden çok daha ağır basardı..
****
Evde olmak keyifli birşey aslında,özellikle yemek yapmak..Yeni tarifler bulup denemek..Hele birde yemek seçmeyen bir eşiniz varsa ve yaptığınız herşeyi severek yiyorsa çok daha keyifli..
Mesela bir poğaça tarifi aldım bir blogdan,denedim dün oldukça güzel oldu..Afiyetle yedik.Bugün içinde evdeki yaş üzümlerden komposto yapacağım..
Hayatım genelde sınavlara çalışmak ve öğrencilikle geçtiği için,öğrenci evim dışında yemek yapmışlığım yoktu pek.Ama annem çok güzel yemekler yaptığı için hep gözüm alışık, neyin nasıl yapılacağını biliyorum..Durum şu ki anneler pratikler ve herşeyi göz kararı yapıyorlar,işte bu yüzden bloglar iyi oluyor, kaç su bardağı ne koyacağım, kaç kaşık ondan, kaç kaşık bundan..
Ve tabii aklının almayacağı kadar çok tarif..Bazen annemin bile bilmediği tarifler ki annem de bloglardan denenmiş tarifleri okumayı ve denemeyi çok seviyor..
****
İşin aslı şu ki bugün içimden gelen sesi artık duyamadığımı ve yazı yazmak konusunda bundan dolayı çok başarılı olmadığımı düşünmüştüm, eskiden yazdıklarıma bakıp hayıflanmıştım..
Şimdi- yani bu yazıdan sonra- kendimi çok daha iyi hissediyorum..
Birazdan da pazara gidip evim için sebzeler meyveler alacağım.. :)
mutluyum..
Yazının biraz karmaşık olması konusunda üzgünüm, umarım okurken keyif alırsınız..


2 yorum:

  1. açıkçası ben bir çırpıda okudum ve yazdıklarından keyif aldım
    pozitif enerjin bana geçti ben de gidip birşeyler yazayım :)))9

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu bana, yazılarınızı bekliyoruz..

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!