1 Nisan 2011 Cuma

anfeyşinebıl

Ben varya,
*bakımsızım mesela,
*giyim kuşam konusunda uyumsuz zevklerim var,
*zayıfım diye zaten istediğimi de giyemiyorum,
*rahatıma da fazla düşkünüm, topuklu ayakkabım fln yok yani.(acil durum ayakkabıları dışında).
*saçlarıma zaman ayırmayı sevmiyorum,
*zaten sapsade(?) bir tarzım var.
*en afili mağazaya da gitsem aldığım bir v yaka kazak yada hırka..
*pantolonlarımın tarzı hep aynı(hani zayıfım ya ben...)
*elbiseler kemiklerimi çok belli ediyor diye,onları da sevmiyorum..
*sağ elime rahatça oje süremiyorum diye oje sürmekten de soğudum..
- - -
*yoğunum bu aralar,
*kitap okumuyorum uzun zamandır,
*uzun zamandır spora başlamayı düşünüyor ama bir türlü denk getiremiyorum.
*filmlerin yarısında uyuyakalıyorum.
*giysi dolabım biraz karışık,ama biraz..
- - -
TESELLİLER
*Bugün kendime etek ve nutella aldım :)
*Sevdiğim müzikleri dinlemeye zaman bulabiliyorum.
*Sevdiğim erkekle aynı evi paylaşıyor,hayatını rahatça didikliyorum.
*Sağlıklı,huzurlu,mutluyum..

2 yorum:

  1. bende artık ayakkabı almıyorum. nasılsa hepsi rahatsız:) acil durum dışında :D

    YanıtlaSil
  2. rahat ayakkabılar babetler,yaz geliyor diye sandaletler..ama bu sezon yine ayakkbı fiyatları fazla uçuk sankii, ne dersiniz??

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!