17 Şubat 2011 Perşembe

Ev Döşemek

Ev döşerken insanın içine garip garip hisler çöküyor.
Tencereleri çok sevimli şeylermiş gibi sevmeye başlıyorsun mesela "Aman da benim döküm tencerelerim aman.."
kaynak
Rengarenk nevresim takımları alıyorsun.


Çatal-bıçak takımlarını almadan önce çorba içme hareketi yapıyorsun kaşığıyla :)


Boş çerçevelere bakarken içinde düğün gününe ait siyah beyaz fotoğrafları düşünüyorsun.


Elinde metreyle sağı solu ölçüyorsun,perdeler store mu olsun,organze mi olsun bunları düşünüyorsun.


Koltuklar kahverengi olursa evi boğar mı? Kese kağıdı rengi odayı karanlık mı gösterir?Bizim salona 102 ekran Tv mi almalı yoksa 107 mi?


Yerler laminant mı olmalı,taş döşersek maliyeti bizi bozar mı?


Balkon mutfağa katılmalı mı yoksa hayatına balkon olarak mı devam etmeli?
Huzur ve buna eşlik eden bir yandan sevimli bir yandan düşündüren sorular..
Rengarenk bir evim olsun istiyorum,abartıdan,ıvır zıvırdan uzak, bana benzeyen..

5 yorum:

  1. cok iyi bilirim bu durumlar cok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. selamlar, sevgiler.. bir dost. :)

    YanıtlaSil
  3. misafirlerin için koltuklar rahat olsun şekerim, oturduğumda ayaklarım yere değsin lütfen :))
    canım benim ne güzel uğraşlar bunlar! evin huzur ve mutluluk dolu, senin gibi deli dolu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. *ayci: gelinliğimi de aldım ben.. ayakkabı alırken fikir lazım sanki senden bana :)

    *gyepesto: way way way.. bir zamanlar fakir ama gururlu biri vardı sensin dimi o, nayııırrr :)

    *tiyoşum: bir köşe alıyorum ki,mor, tam senlik. bize gelince orda yatarsın, yatak oluyor :)hatta çift kişilik yatak oluyor yani :) ona göre :D

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!