3 Aralık 2010 Cuma

Pet Şişe Kapağı Diyip Geçme!!

Türkiye genelinde başlatılan ama benim henüz bugün haberdar olduğum bir kampanya varmış arkadaşlar.
Pet şişelerin kapaklarını topluyoruz.Kimi yerlerde 1000, kimi yerlerde 10 000 kapak yazılı,bu kadar kapak için bir tekerlekli sandalye veriliyormuş ihtiyaç sahibine.
Kapaklar belediye başkanlıklarına,Rehberlik Araştırma Merkezlerine teslim ediliyormuş.İlden ile farklılık gösterebilir,araştırmak lazım.
Hem çevre için bir farkındalık oluşturulmaya çalışılıyor -ki bence sadece kapaklar değil şişeler de bu kapsamda toplansa daha faydalı olur- hem de ihtiyaç sahiplerine yardımcı olunuyor.
Kim düşündüyse çok iyi yapmış.
Desteklemek lazım.
kaynak


6 yorum:

  1. harika bir kampanya
    destekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz..mavianne :)

    YanıtlaSil
  3. neden bu blogdan şimdi haberim oluyor?

    YanıtlaSil
  4. Aslında ben sana es olarak yorum bırakmaya başladığımdan beri var bu blog..
    seni seviyorum aycim, yoksa kızdın mı bana.. :S

    YanıtlaSil
  5. sana kızmak mi?
    mümkün mü?
    bakim bi?
    na mümkün :)

    YanıtlaSil

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!