10 Haziran 2010 Perşembe

Belir-siz

Tadım tuzum yok bu aralar.Şu haftada bitse hemen,peşinden öbür hafta da bitse.Artık köy çok sıkıcı bir hale geldi.Çekilmiyor,kendi evimi özledim.Kuzenlerimi,arkadaşlarımı.
Sadece ben değil çocuklarda çok sıkıldılar,Konular bitti,tekrarlar yapıyoruz ondan da sıkıldılar,resim,müzik,beden zaten hep var.Karneler hazır.Buna rağmen müfettiş amcalar hala gelmediler.Onları beklemekten de sıkıldım aslında.

Eş durumu kılavuzu bugün yarın açıklanır.Heyecan dorukta.O belki biraz hareket katar hayatıma.Hafta sonu öğretmen arkadaşlarla planlar yapıyoruz bakalım,netleşmedi oda henüz.
İşte böyle belirsizlikler arasında yaşayıp gidiyorum.Dağılsın şu belirsizlik bulutları üzerimden..


**yazıyı yazdıktan 4 saat sonra ilk belirsizlik ortadan kalktı.Müfettişler aradı,pazartesi bendeler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!