30 Nisan 2010 Cuma

Dekorasyon

Dekorasyon dergilerinde hoşuma gidenlerin aslında mobilyalar olmadığını geçte olsa fark ettim.
Ben açık açık bu dergilerdeki detaylara,uyuma bayılıyorum.
Çok hoş dekoratif bir ziyafet masasını görünce çok hoşuma gidiyor,derinlere indikçe asıl beğendiğimin masadaki vazoda duran taze çiçekler olduğunu fark ediyorum.
Bir tek  konu tabak çanak olduğunda mutfağımın hem rengarenk hem de sade olmasını istiyorum detaylardan ziyade..Eski tip güllü dallı porselenleri pek sevmekteyim.Aslında  geometrik şekillerin daha çok yakıştığını düşünüyorum tabak çanağa ve nevresimlere.
Bir de tabii beyaz durumu var ki benim için tam bir kaos.Dekorasyonda beyazın cazibesine kapılmamak elde değil fakat kullanımını düşündükçe tedirgin oluyorum açıkcası.
Evimde beyaz detayların mutlaka olmasını istiyorum.
Duvarların renkleri konusunda uçuk pembeleri bu aralartercih ediyorum.Ev boyanma aşamasına gelene kadar fikrim değişecek mi bakalım?
Son olarak birbirini tamamlayan tablolara da her zaman yerim olabilir duvarlarımda o kadar beğeniyorum yani.
Bu düşünceler arasında evim neye benzeyecek çook merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!