29 Nisan 2010 Perşembe

23 Nisan ve akabi

Bu sene 23 Nisan'da neredeyse bir ilk yaşandı,hava güneşliydi.
Bu demek oluyordu ki,oyunlarımızı oynayabilecektik.
Öncelikle Hoşgeldiniz faslı,İstiklal Marşı,Günün anlamını belirten konuşma ve şiirler.Hepsi severek okudular şiirlerini.Yasin hariç.5.sınıf olmasına rağmen şiirini ezberlememiş ve yazdığı kağıdı da evde unutmuştu.Günü biraz utanarak atlattı.Sonrasında sınıf korosu aslına bakılırsa okul korosu.Şarkıları keyifle söylediler,seslerinin en gür çıktığı şarkılar "Hoş gelişler ola" ve "Recebim"di.
Sırada oyunlar vardı,neşeleri tavan yaptı.Kaşıkla pinpon topu taşıma,ip atlama,koşu yarışı ve çuval yarışı.Koşu ve çuval yarışlarını Umut,ip atlama yarışını Gülcan,top taşıma yarışını da Sultan kazandı.Tüm sınıfa ödüllerini 23 Nisan'dan önce verdiğim için tekrar ödüller vermedim,alkışlarla yetindiler.
Misafirlerimiz geldiğinde Canan kolonya döktü,Yiğit şeker tuttu,Uğur ve Gülümser'de el ele tutuşup "Hoş geldiniz" dediler.
Törenimize katılan çocuklara Türk Bayrağı dağııttık.Bu arada köylü havanında güzel olmasıyla birlikte beklediğimizden daha fazla katıldı törene.
Çocukların sevinçleri,büyüklerin de iştirakiyle bende çocuklar kadar şen bir bayram geçirdim.Hepsiyle gurur duydum yavrularımın.
Akabinde eşim ve ailesi -benim ikinci ailem- ile buluşmak için Amasra'ya doğru yola çıktık.Muhteşem bir haftasonu geçirdik birlikte.
Gittikçe büyüyen koca kocaman olan ailemi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

seninde söylemek istediğin birşey varsa lütfen durma,yaz!